Menu Moje konto

Często zadawane pytania (FAQ)

Przedmioty

  • Jak przebiega weryfikacja?

    Po utworzeniu konta masz tygodniowy limit 100 euro. Jeśli chcesz zwiększyć ten limit, będziemy potrzebować dodatkowych informacji. Kliknij „Szczegóły konta”, aby dodać dodatkowe informacje.

    Wszystkie kroki związane z weryfikacją konta są wyjaśnione na tej stronie.

    Uwaga: musisz wykonać wszystkie kroki, aby zwiększyć tygodniowy limit. Niekompletne weryfikacje konta nie będą sprawdzane.

  • Jak długo trwa weryfikacja?

    Weryfikacjaza pomocą konta bankowego: Zależy to całkowicie od metody wpłaty 10 centów z twojego konta bankowego.
    Jeśli korzystałeś z iDeal, weryfikacja zostanie wykonana w ciągu kilku minut. Jeśli ręcznie przelałeś pieniądze do naszego banku, może to potrwać od 1 do 3 dni roboczych.

  • Czy mogę mieć więcej niż jedno konto?

    Nie. Na naszej platformie nie można posiadać więcej niż jedno konto.

  • Dlaczego muszę podać wszystkie moje dane?

    In order to continue to offer services as a cryptocurrency company operating in the Netherlands, we must meet a number of new requirements. One of these requirements is that all Bitladon users must have completed a full account verification.

    Follow these steps to verify your account:

    - Identify your account with a valid ID card or passport and go through all steps of the identification process completely. This only takes a few minutes.

    - When you log in, you will automatically be taken to the verification page.

    - We handle the information confidentially and we store it offline so that it is safe in the event of a hack. So you don't have to worry about your personal data.

     

    What if you don't want to do this?

    If you do not want to pass the verification, you will no longer be able to trade on Bitladon.

    Why do you have to fully identify yourself?

    In order to operate as a provider of cryptocurrency in the Netherlands, we must be in possession of a registration with the Dutch central bank (DNB). There are certain requirements attached to this, including the complete registration of our users. We follow the Money Laundering and Terrorist Financing Prevention Act (Wwft/AMLD5).

  • Przeprowadziłem się, czy muszę zgłosić zmianę adresu?

    Tak, musisz zgłosić zmianę adresu. Możesz to zrobić, wysyłając e-mail na adres [email protected] Tutaj możesz wskazać, że chcesz dokonać zmiany adresu. Następnie poprosimy Cię o ponowne sprawdzenie adresu i przesłanie nowego dokumentu rządowego/bankowego/narzędziowego zawierającego nowe dane adresowe. Po ponownym zatwierdzeniu tego kroku weryfikacji będziesz mógł w pełni korzystać ze swojego konta i kontynuować handel na naszej platformie.

Potrzebujesz pomocy?

Zobacz naszą stronę FAQ. Znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi na Twoje pytanie skontaktuj się z nami.

Skontaktuk się z nami